Vanja Horvat: Hrvatski Zeotex u srcu korejske kozmetičke scene

Ulazak na korejsko tržište veliki je uspjeh, posebno s obzirom na njihove visoke kozmetičke standarde.

By
Ljubica Jurič
Objavljeno 10.04.2025.

Vanja Horvat, diplomirana stomatologinja i poduzetnica, osnivačica je brenda Zeotex, koji se temelji na korištenju prirodnog minerala zeolita. Zeolit je poznat po svojim detoksikacijskim svojstvima, pomažući u uklanjanju teških metala, toksina i drugih štetnih tvari iz organizma.

Danas ćemo se posebno posvetiti Vanjinom ulasku na zahtjevno korejsko tržište.

Kako ste otkrili zeolit i što vas je inspiriralo da pokrenete Zeotex?

Za zeolit sam znala još od studentskih dana da je vrlo dobar u detoksikaciji i uklanjanju toksina, bakterija, virusa… pa me je to i tada zaintrigiralo jer uvijek sam gledala da se hranim zdravo, da unosim dobre suplemente u organizam, da radim detoksikaciju. Što više imate znanja vezano za medicinu i kako organizam funkcionira to više imate potrebu zaštiti se od vanjskih štetnih utjecaja koji nam podosta prijete.

Koliko je bilo izazovno razviti takvu liniju i osigurati visoke standarde kvalitete?

Razvoj vlastite linije proizvoda kao samostalni poduzetnik uvijek nosi izazove. Svaki korak zahtijeva pažljivo usklađivanje brojnih aspekata—od istraživanja i razvoja do ispunjavanja visokih standarda kvalitete. Proces je zahtjevan, ali kada vidite da vaši proizvodi postižu izvanredne rezultate i donose stvarne benefite, sav trud i izazovi postaju nebitni.

Ulazak na korejsko tržište veliki je uspjeh, posebno s obzirom na njihove visoke kozmetičke standarde. Kako ste se pripremili za taj iskorak i kakve su prve reakcije potrošača?

To je zaista veliki korak i veliki ponos svih nas koji radimo na ovom projektu. Koreja je izuzetno zahtjevno tržište no drago mi je da su prepoznali našu kvalitetu i sve ovo što mi radimo. Reakcije su i više nego odlične!

Koji Zeotex proizvodi su najpopularniji u Koreji i postoji li razlika u preferencijama između hrvatskog i korejskog tržišta?

Teško je sada govoriti koji su najpopularniji, to ćemo moći s vremenom analizirati, no maska za kosu je nešto što bilježi fantastične rezultate jer takvih proizvoda je malo na globalnom tržištu.

U Hrvatskoj je naš  Zeotex već gotovo poznat svima jer smo s njim krenuli, no i svi drugi proizvodi su jako dobro prihvaćeni, pa mi je teško izdvojiti jedan posebno.

Korejsko tržište poznato je po inovacijama i sofisticiranoj kozmetičkoj industriji. Kako se Zeotex prilagodio njihovim očekivanjima?

Naš pristup temelji se na jedinstvenoj kombinaciji prirodnih minerala i klinički dokazanih sastojaka, što se pokazalo vrlo zanimljivim korejskim partnerima. Iako smo već ostvarili iznimno pozitivan odjek, svjesni smo da je to dugoročan proces koji zahtijeva kontinuirani rad i prilagodbu specifičnim očekivanjima ovog tržišta.

Planirate li širenje na nova tržišta ili razvoj novih proizvoda?

Naši planovi su usmjereni na globalno tržište, jer vjerujemo da kvaliteta naših proizvoda zaslužuje prepoznatljivost izvan granica Hrvatske. Iako smo ponosni na svoju prisutnost na domaćem tržištu, svjesni smo da je za dugoročni uspjeh ključno širiti se međunarodno.

Uskoro predstavljamo dva nova proizvoda, a još nekoliko njih prolazi završne faze testiranja. Svaki od njih razvijen je s posebnom pažnjom prema učinkovitosti i inovaciji, kako bi korisnicima pružio najbolje iz prirode, potkrijepljeno znanošću. Veselimo se što će se i oni uskoro naći na policama te dodatno obogatiti našu ponudu.

WRITTEN BY
Ljubica Jurič
Nakon završenog Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, desetak godina je radila u građevinskom i sektoru energetike. Odlučila je sve promijeniti i vratiti se svojoj tajnoj ljubavi – medijima i pisanju. Bavi se i društveno odgovornim poslovanjem te je članica udruge Mogu sve čiji je cilj promicanje i inkluzije osoba s invaliditetom u društvo. Autorica zbirke kolumni 'Kobile trče počasni krug'.