Tetoviranje kod Chanela

Vaše tijelo kao medij.

By
admin
Objavljeno 02.03.2010.

Modna kuća Chanel odlučila je pomaknuti granice kod onoga što se uglavnom smatralo "dječjom zabavom" i na tržište lansirala privremene tetovaže naljepnice za kojima su poludile sve pomodarke. 

Tattoo naljepnice dizajnirao je Peter Philips a premijeru su imale na pariškom Runway Showu (Spring 2010). Nakon što su ih na modnoj pisti "prošetale" manekenke, tetovaže su s nestrpljenjem dočekane na tržištu. Les Trompe L'Oeil de Chanel Temporary Tattoo Skin Art  prodaje se po cijeni od 75 USD za 55 različitih tattoo dizajna. Ogrlice, narukvice s privjescima, cvjetovi, lančići oko gležnja te mnoge druge varijacije na temu, a sve objedinjuje zajendički element – čuveni CC znak.

Način uporabe identičan je kao kod tattoo naljepnica koje i danas ljepe klinci po svojoj koži (dizajn se otisne na vlažnu kožu), i jednako jednostavno se i skidaju.

Tko zna, možda prave obožavateljice tattoo arta odluče ovakav modni "statement" pretvoriti u pravu tintu, no za sve ostale, ovo je zanimljiv izlet u brendiranje vlastitog tijela Chanel logotipom. Naravno, ako vas to zanima uopće..

WRITTEN BY
admin

Leave the first comment