PETAR – minimalizam omekšan ženstvenim detaljima

Nakon višegodišnjem iskustva u struci, za Lidiju Skočibušić, vlastiti, novi brend PETAR je imao smisla samo ako će biti beskompromisno njena vizija odjeće, inovativan i specifičan nastanak odjevnog predmeta, kako u idejnom tako i u izvedbenom smislu.

By
admin
Objavljeno 08.06.2021.

Nakon višegodišnjem iskustva u struci, za Lidiju Skočibušić, vlastiti, novi brend PETAR je imao smisla samo ako će biti beskompromisno njena vizija odjeće, inovativan i specifičan nastanak odjevnog predmeta, kako u idejnom tako i u izvedbenom smislu.

“U PETRU sam objedinila svoje interese i izvore inspiracije: produkt dizajn – odjeću sam zamislila kao modnu inačicu suvremenog produkt dizajna koji me uvelike nadahnjuje (minimalizam i čiste boje). Odjevni predmeti nastaju kombinacijom tradicionalnog načina konstrukcije odjeće sa slaganjem dijelova odjevnog predmeta po principu origamija”, pojašnjava nam Lidija.

U njenom dizajnu možemo pronaći i kubizam i rusku avangarda – pojednostavljivanje i svođenje na pravilne i jednostavne geometrijske oblike krojnih dijelova i gotovih odjevnih predmeta s ciljem iznalaženja novih oblika i formi uslijed zasićenja tradicionalnim. Također, specifično kombinira boje s akcentima jačih u vidu modnih dodataka.

Rezultat svega navedenog je minimalistička, pročišćena silueta geometrijskih oblika, omekšana ženstvenim detaljima i tkaninama. PETAR je koloristički bogat brend s ciljem da se naglasi kako sama forma tako i optimizam i zabavna strana brenda.

Željeni rezultat dobije i intervencijama na površinu postojeće tkanine, korištenjem tehnika termičkog plisiranja, premazivanjem silikonskom masom, bojanjem, slaganjem više slojeva različiti tkanina ili prošivanjem čime nastaju nove tkanine jedinstvene teksture.

Koristi većinom prirodne materijale; pamuk, svilu, viskozu, lan, mješavine, te u manjoj mjeri za neke specifične odjevne predmete i vlakna umjetnog porijekla. PETAR je pret-a-porter brend namijenjen ženama koje prepoznaju i nalaze se u vrijednostima koje komunicira te se svojim odijevanjem izražavaju i komuniciraju s okolinom, budući da je jedna od ključnih funkcija odjeće njezina izražajna dimenzija u smislu prezentacije sebe i svojih stavova.

 

  • Zagrebfashiondestination
  • photo – Zvonimir Ferina
  • hair – Loreal Professionnel
  • make up – Callegari – talijanska škola mode i dizajna
  • shoes – Hogl Shoe Fashion – Croatia
WRITTEN BY
admin