Otvorena 5. jubilarna izložba haljina od ambalažnih materijala

Jedanaest jedinstvenih haljina izrađenih od ambalažnih materijala poznatih brendova na hrvatskom tržištu, a proizašlih iz umjetničkih vizija priznatih hrvatskih modnih dizajnera “uselilo” je u subotu, 14. studenoga, u trgovački centar Avenue Mall Zagreb u neobičnu ulicu “Kopčaj me selotejpom”, čime je i službeno otvorena 5. jubilarna izložba haljina od ambalažnih materijala “Kopčaj me selotejpom”.

By
Tatjana Horvatić
Objavljeno 16.11.2015.

Svi koji su prošli zagrebačkim Avenue Mallom ove subote, mogli su vidjeti neobične kreacije. Jedanaest jedinstvenih haljina izrađenih od ambalažnih materijala poznatih brendova na hrvatskom tržištu, a proizašlih iz umjetničkih vizija priznatih hrvatskih modnih dizajnera “uselilo” je u subotu, 14. studenoga, u trgovački centar Avenue Mall Zagreb u neobičnu ulicu “Kopčaj me selotejpom“, čime je i službeno otvorena 5. jubilarna izložba haljina od ambalažnih materijala “Kopčaj me selotejpom”.

Izložba je središnji dio edukacijskog projekta „, koji zajedno s partnerima već tri godine uspješno organiziraju tvrtka Tectus d.o.o., Institut za ambalažu i tiskarstvo Tectus – IatT i stručni časopis Ambalaža/REGprint, Zagreb, a prema ideji Drene Milijević, ravnateljice IatT-a.

Ovo je 5. jubilarna izložba i drugi put je organiziramo u Zagrebu, a veliku pozornost javnosti izazvala je i u Beogradu, Sarajevu i Ljubljani. Tako je projektom do sada obuhvaćeno gotovo milijun potrošača, uključen 51 modni dizajner iz četiri zemlje u regiji, ostvarene 53 kreacije, poslano isto toliko edukacijskih poruka i emitirano više od 750 radijskih spotova i 5 seija radijskih eko kvizova. Za najljepšu haljinu je glasalo gotovo 5000 posjetitelja“, izjavila je Drena Milijević.

Svečano otvorenje pratio je velik broj posjetitelja i medija, predstavnici tvrtki od čije su ambalaže haljine izrađene te modni dizajneri za čije su kreacije i ovaj put prisutni imali samo riječi hvale.

Na samom početku u ime organizatora prisutne je pozdravila Tihana Lešić, koordinatorica projekta, te zahvalila svim sudionicima što su prepoznali atraktivnost ovog projekta, a iznad svega važnu ekološku poruku koju šalje. U ime partnera na projektu Avenue Malla Zagreb prigodnim se riječima obratila Kristina Vosak iz Sektora marketinga, dok je Ksenija Schmidtbauer, voditeljica marketinga Totalnog FM-a, prisutne pozdravila u ime medijskog partnera.

Drugu zagrebačku izložbu „Kopčaj me selotejpom“ krase haljine izrađene od ambalaže sljedećih tvrtki: Anamarija Company d.o.o., Zagreb; Bambi AD, Beograd, Srbija; Droga Kolinska d.d., Ljubljana, Slovenija; Labud d.d., Zagreb; Meggle Hrvatska d.o.o., Osijek; Meteor d.d., Đakovo; Paška sirana d.d., Pag; Šafram d.o.o., Zagreb i Zvijezda d.d., Zagreb, a uz njih su i haljine s obilježjima partnera na projektu Avenue Malla te medijskog partnera Totalnog FM-a.

Izazov i iskorak u rad s ambalažnim materijalima navedenih tvrtki prepoznali su i dali svoj osobni pečat sljedeći renomirani modni dizajneri: Zoran Aragović (BiteMyStyle), Marta Buzolić, Martina Herak, Matea Jukić (Croatica), Iva Karačić, Mirjana Klepić (Jamoi), Ana Kujundžić, Marina Lacković (Larie), Ivona Martinko, Daliborka Puž i Kristina Kovačić te Adrijana Subotić Pjajčik (Etna Maar).