Odjeća koju ne smijete nositi kao gost na vjenčanju

Iako su današnja moderna vjenčanja sve fleksibilnija, neka pravila o odijevanju i dalje vrijede.

By
Anja Mihaljević
Objavljeno 08.10.2024.

Iako su današnja moderna vjenčanja sve fleksibilnija, neka pravila o odijevanju i dalje vrijede. Bez obzira na stil i temu vjenčanja, određeni odjevni komadi jednostavno nisu primjereni, osim ako je dress code jasno definiran. U nastavku donosimo najčešće modne greške koje gosti na vjenčanju trebaju izbjeći.

Bilo što bijelo

Bijelu boju nikako ne nosite osim ako je specifično navedena kao dio dress codea. To pravilo obuhvaća i sve svjetlije nijanse koje bi mogle izgledati kao bijele, uključujući komade s printom. Ako niste sigurni je li nešto primjereno, najbolje je preskočiti.

Odjeća u boji vjenčanja

Kao gosti, ne želite se stopiti s dekoracijama. Pokušajte unaprijed saznati boje koje će dominirati dekoracijom te odaberite nešto što se razlikuje od njih. Pozivnica može biti dobar pokazatelj teme; izbjegavajte boje koje se ponavljaju, poput kraljevsko plave ili boje paprati. Naravno, osim ako je želja mladenaca da upravo gosti budu odjeveni u nijanse koje dominiraju dekoracijama.

Previše otkrivajuća odjeća

Odjeća koja otkriva previše kože nije primjerena za vjenčanja. Iako je u redu koketirati s profinjenom seksipilnošću, birajte komade s umjerenim prorezima i otvorenim leđima. Stoga, izbjegavajte prekratke i preuske odjevne kombinacije. Također, neprimjereni su preduboki dekoltei ili odjeća ispod koje se vidi donje rublje.

Odjeća koja je previše ležerna

Koliko god volite udobnu odjeću, vjenčanja zahtijevaju svečanost. Japanke, kratke hlače, traperice, karirane košulje i sve što nije dovoljno formalno, neprikladni su za većinu vjenčanja, osim možda onih na plaži ili u prirodi.

Na kraju, zapamtite da je vjenčanje svečana prilika, pa je odijevanje u skladu s lokacijom i prigodom znak poštovanja prema mladencima i njihovom danu.

WRITTEN BY
Anja Mihaljević
Tijekom školovanja na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu osnovala je Udrugu za promicanje inkluzija osoba s invaliditetom Mogu sve. Po završetku školovanja zapošljava se kao novinarska, a potom u marketingu. Danas je vlasnica marketinške agencije, ali i dalje piše kolumne te se bavi novinarstvom.