Od seks-igračaka do globalnog brenda: 5 žena iz LELA otkrivaju tajne industrije seksualnog wellnessa

Zahvaljujući ovim ženama, industrija seksualnog wellnessa više nije ograničena na skrivene police u trgovinama za odrasle. Upoznajte pet žena koje stoje iza brendova LELO i INTIMINA.

By
Ljubica Jurič
Objavljeno 10.03.2025.

Nekada su seksualne igračke bile sakrivene u ladicama, a razgovori o ženskom zadovoljstvu bili su prava rijetkost. Zahvaljujući ovim ženama, industrija seksualnog wellnessa više nije ograničena na skrivene police u trgovinama za odrasle. Upoznajte pet žena koje stoje iza brendova LELO i INTIMINA. Kroz svoje priče, savjete i smiješne trenutke, one ruše tabue i stvaraju svijet u kojem seksualni wellness postaje dio svakodnevice.

Seksualne igračke postaju dio wellness kategorije

„U kompaniji LELO radim kao Group Global Brand Manager, gdje sam odgovorna za brendove LELO, INTIMINA i LELO HEX. Moja glavna zaduženja uključuju definiranje globalne strategije, smjera razvoja i komunikacije ovih brendova“, priča nam Dunja Kokotović. Cilj je stvaranje najluksuznijih proizvoda na tržištu seksualnog wellnessa, a kroz komunikaciju pokušavaju rušiti tabue oko seksualnosti.

„Naš Brand Management i Social media tim koji se sastoji od 7 osoba, usmjeren je na razvoj novih proizvoda, a u tom procesu blisko surađujemo s produkt dizajnerima, inženjerima i direktorom marketinga.“

Dunja Kokotović – Group Global Brand Manager

Nakon više od 10 godina rada u FMCG i kozmetičkoj industriji, Dunja je prešla u LELO: „Za mene je to bio izlazak iz komfor zone. Vrlo brzo su razgovori o seksualnim igračkama, kondomima i menstrualnim čašicama postali potpuno normalizirani. Naša industrija upravo prolazi kroz fazu transformacije, seksualne igračke postaju dio wellness industrije, postaju popularne. Svjedoci smo pojavi novih industrija i kategorija poput FemTech ili Vaginal Wellnessa. No Brand Management posao je ustvari vrlo sličan kao i u bilo kojoj drugoj kompaniji, osim što se radi o seksualnim igračkama i proizvodima za žensku higijenu.

Sve je prolazno i samo je bitno fokusirati se na vlastiti životni balans te zapamtiti da te posao ne definira.

Dunja Kokotović – Group Global Brand Manager
Znatiželja uvijek pobijedi predrasude

Zala trenutno radi kao Global Social Media Manager u LELU. Njeni zadaci obuhvaćaju razvoj, planiranje i implementaciju strategije za društvene mreže na kojima je LELO prisutan. „Ova pozicija mi je izuzetno zanimljiva jer spaja kreativnost, strateško planiranje, organizaciju, analitiku, istraživanje i edukaciju. Također, zahtijeva blisku suradnju s različitim timovima i stručnjacima unutar tvrtke, što dodatno doprinosi dinamici i raznolikosti mog posla.“

Zala Škrgulja Eder – Global Social Media Manager LELO

Nakon iskustva u kozmetičkoj i tehnološkoj industriji, kada je svojim bližnjima otkrila da je njen sljedeći korak LELO i svijet sexual wellnessa, Zala kaže kako su reakcije bile itekako zanimljive. „Bilo je raznih komentara, što mi je samo dodatno potvrdilo koliko su neke teme još uvijek tabu. No, ono što me posebno nasmijalo jest činjenica da su upravo oni s najgorljivijim komentarima prvi nazvali i pitali za popust! To mi je ostalo u posebnom sjećanju kao simpatičan trenutak koji odražava realnost – znatiželja uvijek pobijedi predrasude.“

Budite hrabre, ustrajne i znatiželjne. Svaka lekcija je dragocjeno iskustvo 

Zala Škrgulja Eder – Global Social Media Manager LELO
Nismo ništa manje profesionalni ili ozbiljni od drugih.

Dina Bornstein radi kao Global Creative Team Manager u LELU. Svakodnevno surađuje s timovima u globalnom uredu, kao i s kolegama diljem svijeta, od Australije do Meksika. „Naš tim od 15 ljudi uključuje project managere, kreativnog i art direktora, copywritere, dizajnere, video producenta i lokalizacijski tim. Bavimo se zadacima svih veličina i kompleksnosti; od najmanjih, poput kratkih tekstova i prilagodbi vizuala, do najopsežnijih, poput strateškog razvoja komunikacijskih kampanja. Godinama smo posvećeni estetskom aspektu brenda i vizualnoj dosljednosti, a kroz naš rad nastojimo rušiti stigme i redefinirati način na koji se zadovoljstvo komunicira.“

Dina Bornstein – Global Creative Team Manager

Puno je trenutaka koje bih mogla nabrojati unazad četiri godine koliko sam u LELU. No, nemojte misliti da su naši proizvodi – samo zato što radimo u sexual wellness industriji i razvijamo seks igračke – i po čemu drugačiji od bilo koje druge industrije.“ Proizvod je proizvod, (kako) kaže Dina i naglašava da brend nije ništa manje profesionalan ili ozbiljan u odnosu na brendove drugih industrija. „Radimo važan i strateški posao, a to što smo okruženi otvorenim kolegama i što možemo bez zadrške razgovarati o orgazmu uz jutarnju kavu ili podijeliti uzbuđenje oko testiranja novog proizvoda, samo je jedan od benefita rada u ovoj industriji.“

Ostanite autentične i vjerne sebi. Prilike se ne događaju same – prepoznajte ih.

Dina Bornstein – Global Creative Team Manager
Volim osjećaj da našim svakodnevnim radom pomažemo razbiti mitove o seksualnom užitku

Izidora Horvat je dio LELA posljednje četiri godine, od čega zadnjih godinu dana na poziciji PPC Specialista. Njen tim je zadužen  za plaćene oglase na raznim platformama poput Google Adsa, društvenih mreža, te za retail i native advertising. „S obzirom na tabu prirodu koja okružuje našu industriju, naš posao ponekad može biti prilično zahtjevan, ali uz dobru dozu kreativnosti i ‘out of the box’ razmišljanja, zabava i dinamika su zagarantirane.“

Izidora Horvat – Junior PPC Specialist

„Od mojih početaka u LELU kad sam još radila u Social Media timu, pa do danas, meni najcool i najdraži dio ovog posla je definitivno destigmatizacija seksualnog užitka i poticanje inkluzivnosti i prihvaćanja različitosti. Volim osjećaj da našim svakodnevnim radom pomažemo razbiti mitove i zastarjele koncepte toga što znači užitak i kome je namijenjen.“

Slijedi svoju intuiciju i unutarnju “vatru”. Vjeruj u svoje sposobnosti i samo je nebo granica.

Izidora Horvat – Junior PPC Specialist
Savršena prilika da radim na svemu – od prototipa do lansiranja proizvoda

Mirnina pozicija LELU je Global Product & Brand Development Specialista, ili kako to ona voli reći – Katica za sve. „Naš brand management tim sam po sebi obuhvaća širok spektar odgovornosti i područja unutar kompanije – upravljanje brandom, promocijama, izrada i provođenje marketinške strategije, marketinški dio razvoja proizvoda, suradnju sa svim mogućim odjelima na svim našim globalnim lokacijama (hence, Katica za sve). Interna šala u timu je da se ostali kolege često vode mišlju “kad nešto ne znaš, pitaj brand, one znaju (naravno, samo šala).“ 

Najveći dio njenog posla obuhvaća upravo taj marketinški dio razvoja proizvoda, od prvog prototipa pa sve do njegovog lansiranja na tržište. 

Mirna Kukec – Global Product & Brand Development Specialist

„Svakako pamtim više od jednog zanimljivog trenutka od kada sam u kompaniji, no onaj kojem se najviše smijem dogodio se pred nekakvih godinu dana kod razvoja INTIMINA menstrualnih gaćica. U jednom koraku razvoja bilo je izrazito važno da kolegama u Kinu pošaljem linkove i slike naših tekućih deterdženata za pranje rublja (ne pitajte).“

Poslovni svijet se mijenja, a prilagodljivost je ključna. Dugoročno, najviše napreduju oni koji znaju prepoznati što je zaista važno, a što je samo buka.

Mirna Kukec – Global Product & Brand Development Specialist

One dokazuju da bit seksualnog wellnessa nije samo u proizvodima – riječ je o promjeni kulture, razbijanju tabua i stvaranju svijeta u kojem svi možemo biti slobodni i autentični. A to je nešto što zaslužuje našu pažnju. Jer, zadovoljstvo je stvar izbora.

U ovom postu: intimina, istaknuto, lelo, seks, zdravlje
WRITTEN BY
Ljubica Jurič
Nakon završenog Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, desetak godina je radila u građevinskom i sektoru energetike. Odlučila je sve promijeniti i vratiti se svojoj tajnoj ljubavi – medijima i pisanju. Bavi se i društveno odgovornim poslovanjem te je članica udruge Mogu sve čiji je cilj promicanje i inkluzije osoba s invaliditetom u društvo. Autorica zbirke kolumni 'Kobile trče počasni krug'.