U Muzeju suvremene umjetnosti svoje su kolekcije inspirirane prirodom predstavili etablirani hrvatski modni dizajneri Ivica Klarić, eNVy Room, Aleksandra Dojčinović, Ana Marija Ricov i Zoran Aragović.
Svoje kreacije, napravljene od ekološki prihvatljivih materijala, predstavili su brojnim prisutnima u nedjelju, točnije 22. svibnja. Revija se organizirala povodom obilježavanja Dana zaštite prirode, a pokrovitelji ove manifestacije su Vipnet, Pliva, ZABA i Konzum.
Green City Project je inicijativa kojoj je cilj senzibilizirati hrvatsku javnost o važnosti ekologije, uključiti građane i potaknuti ih na sudjelovanje i vlastiti angažman u zaštiti okoliša te promovirati tvrtke koje svojim djelovanjem pomažu širenju ideje društveno odgovornog poslovanja.
"Konzum je želio svojim Facebook fanovima omogućiti sudjelovanje u ekološkoj modnoj reviji eNVy Room, a iznimno nam je drago da smo zaprimili prijave više od 150 djevojaka. Podsjećam da od nedavno u ponudi Super Konzum prodavaonica imamo i novu eNVy Room eko torbu, a svi kupci koji kupe torbe do 5. lipnja imaju mogućnost sudjelovanja u nagradnoj igri u kojoj najsretniji od njih osvaja eNVy Room haljinu.
Vjerujem da svim ovim Konzumovim inicijativama ističemo važnost ekološki odgovornog ponašanja, što smatramo svojom misijom budući da je Konzum trgovački lider ekologiji i održivom razvoju. Ujedno ovim putem pozivam sve naše kupce da nam se pridruže u svima aktivnostima koje poduzimamo u brizi i zaštiti okoliša" , izjavila je gđa Ivona Janjić, direktorica marketinga Konzuma.
"Zagrebačka banka, kao vodeća banka u Hrvatskoj, u svojem je poslovanju tradicionalno orijentirana na zaštitu okoliša te je društvenu odgovornost inkorporirala u svoje poslovanje. Ove godine uz potporu Green City Projectu, tu su Zeleni krediti, prvi takve vrste u Hrvatskoj, te eko donacija godine "Živim zeleno" koja je započela kao virtualno pošumljavanje na Facebooku, a završiti će realizacijom eko projekta na području Istre", izjavila je Gorana Alpeza, direktorica Marketinga i tržišnog poslovanja Zagrebačke banke.
Vipnet je, kao jedan od sponzora ovog projekta, prepoznao važnost podizanja svijesti javnosti o ekološkim temama. Za svoje društveno odgovorno djelovanje Vipnet je dobio i niz domaćih i međunarodnih nagrada poput Dalton Pen, Stevie Award, MRAK i Grand PRix .
"Vipnet već više od 11 godina u Hrvatskoj primjenjuje načelo odgovornosti u svim segmentima svog poslovanja. Za svoje zaposlenike Vipnet organizira zelene team buildinge te zaposlenici aktivno sudjeluju u različitim projektima zaštite okoliša, a uveden je i niz mjera s ciljem uštede energije u poslovnom prostoru.
Korisnicima nudimo ekološki prihvatljive telefone, zbrinjavamo oštećene ili neispravne mobilne uređaje, nudimo mogućnost elektroničkog računa, a kod postavljanja baznih stanica vodimo se principima očuvanja okoliša i prirodne baštine. U skladu s predanosti okolišu i poticanju održivog razvoja, poduprli smo i ovaj projekt", ističe Dubravka Jusić, rukovoditeljica korporativnih komunikacija Vipneta.
"PLIVA ove godine obilježava 90 godina poslovanja te od samog početka svog djelovanja djeluje društveno odgovorno, između ostalog i na području zaštite okoliša i dio ostvarene dobiti vraća zajednici: u društveno odgovorne projekte u zajednici PLIVA je prošle godine uložila blizu 11 milijuna kuna. Iz istih razloga PLIVA je odlučila sudjelovati i u Green City projektu koji propagira ideju zelenog i čistog okoliša uključujući u cijeli projekt mnogo mladih i kreativnih ljudi", naglašava Tamara Sušanj – Šulentić, direktorica Komunikacija PLIVE.
Dosad je u sklopu Green City Projecta obilježen Dan planete Zemlje, dok se manifestacijom Green City Fashion obilježava Dan zaštite prirode. U subotu 11. lipnja velikim koncertom na Bundeku bit će obilježen Dan očuvanja okoliša na koji svi zainteresirani mogu ući ako donesu kilogram starog papira.