Google Buzz

Googleov igrač na tržištu društvenih mreža.

By
admin
Objavljeno 12.02.2010.

Google je ovih dana i službeno predstavio Google Buzz, najnoviju Google uslugu pomoću koje se Google pokušava pronaći i svoje mjesto pod suncem vodećih društvenih mreža.

Iz Googla naglašavaju kako je Google Buzz proizvod čiju suštinu sačinjavaju dvije ključne postavke: ljudska sklonost za razmjenom iskustava te njihova želja da ista iskustva dijele u realnom vremenu (fenomen društvenih medija). Google Buzz svojim korisnicima omogućava zabavan način komunikacije i mogućnost da međusobno dijele razne sadržaje (informacije, fotografije, videozapise). Također, omogućeno im je spajanje s računima na Twitteru, Flickru, Picasi i Google Readeru kako bi vidjeli informacije producirane od strane prijatelja na tim mrežama.

Google Buzz je ključne mogućnosti karakteristične za društvene mreže ukomponirao u već postojeću uslugu – Gmail. To je nov način komuniciranja, koji kreira jedan sasvim novi svijet unutar Gmaila (npr. Google Buzz koristi iste "shortcut" tipke kao i Gmail).

Baš kao i na Facebooku, korisnici mogu kreirati različite grupe prijatelja s kojima žele komunicirati ili dijeliti određene sadržaje, a samo dijeljenje može biti ili javno ili privatno, ovisno o odabiru korisnika. Kako korisnik ne bi popustio neki od komentara, tj. "buzzova", sustav ga putem e-mail obavještava o ažuriranom sadržaju, i to u realnom vremenu.

Osim Buzza povezanog s Gmailom, Google je izdao i posebnu aplikaciju za mobilne uređaje koja bi se trebala moći povezati s GPS podsustavom i mapama kako bi usluzi dodala i funkcije vezane uz lokaciju korisnika.

Iako je još rano za donositi konačne sudove, jer sigurno će mnogo toga usavršavati "u hodu", moramo primjetiti dvije stvari – nije omogućeno povezivanje s Facebook profilima korisnika, dok nam se postavke privatnosti čine previše "crno-bijelo" koncipirane.


Google Buzz

 

Google Buzz Mobile

WRITTEN BY
admin

Leave the first comment