Prema istraživanju nezavisnog portala Supermarketi.info Getro je najjeftiniji trgovački lanac u Hrvatskoj. Portal analizu cijena jedinične košarice trgovačkih lanaca provodi jednom mjesečno te je u posljednjem očitanju Getro zauzeo prvo mjesto kao apsolutno najpovoljniji supermarket.
Nakon Getroa s indeksom povoljnosti od +28 slijede Mercator s +18, Kaufland s +8, Plodine s +7, te Konzum s +3. Više informacija o istraživanju možete pročitati ovdje.
Getro strategiju poslovanja temelji na širokom asortimanu povoljnih cijena u segmentima maloprodaje i veleprodaje, a posebnu pažnju poklanja razvoju trgovačke marke proizvedenu prvenstvenu suradnji s domaćim proizvođačima.
Getro je tako razvio više od 30 različitih linija robne marke (od svježeg asortimana, konzervirane ponude do kozmetike i hrane za djecu te kućne ljubimce) u sklopu kojih se nalazi oko 1200 proizvoda namijenjene širokim potrebama kućanstva. Proizvodi su cjenovno izuzetno povoljni i cijene su niže od 10-90% u odnosu na ostale brendove (primjerice na deterdžentima su cijene niže od 20-40%, a na tekstilu može biti i do 90%).
U formatu trgovačke marke Getroa linija Gurman je robna marka koja obuhvaća ulje, mliječne proizvode, polutrajne i trajne proizvode od mesa, svježe meso, dodatke jelima, juhe, jaja i jedna je od najuspješnijih linija koja ostvaruje oko 40% ukupnog prometa Getroa.