Ena Kiralj – zaštitno lice nove kampanje Hippy Gardena

Pobjednica natječaja ‘Jednostavno je biti posebna’

By
She Press
Objavljeno 12.03.2014.

Ena Kiralj pobjednica je natječaja ‘Jednostavno je biti posebna’ i zaštitno lice nove kampanje Hippy Gardena.

Nakon odličnog odaziva djevojaka iz svih dijelova Hrvatske, žiri je imao težak zadatak da kroz dva kruga predselekcije odabere tri finalistice – Enu Kiralj, Klaru Babić i Martinu Abramović. Djevojke su se u utorak još jednom predstavile žiriju na završnom eventu, noseći kreacije modne marke Hippy Garden.

‘Tražili smo svježe i novo lice, pobjednicu koja će slaviti žensku ljepotu kao i osobnost jedinstvenim modnim izričajem marke Hippy Garden. Među prijavljenim curama odabrati finalistice bio je pravi izazov! Uistinu je puno žena i djevojaka koje su nam pokazale kako znaju da je ‘jednostavno biti posebna”, izjavila je Đurđica Vorkapić, dizajnerica Hippy Gardena.

Klara Babic Marina Abramovic i Ena Kiralj

Uz Đurđicu u žiriju su sudjelovale i iskusna modna agentica Tihana Harapin Zalepugin, direktorica modne agencije Talia Model; Mare Milin, poznata hrvatska fotografkinja; Marjana Filipović Grčić, glavna urednica Cosmopolitana; Antonija Svirčić, marketing-menadžerica u Procter&Gambleu; te Maja Bogdanović, menadžerica asortimana u dm-u.

Pobjednica natječaja, Ena Kiralj zakoračit će u svijet modela i poput slavnih svjetskih Panteneovih djevojaka, u suradnji s istaknutom modnom fotografkinjom Mare Milin, snimiti modni editorijal za Cosmopolitan.

‘S nestrpljenjem iščekujem snimanje. Presretna sam jer sam dobila ovu jedinstvenu priliku za suradnju s tako poznatim licima hrvatske modne scene. Već sada je ovo jedno posebno iskustvo i odlična prilika za korak dalje u modni svijet’, rekla je pobjednica natječaja, Ena Kiralj.

Bogdanovic Harapin Zalepugin Milin Kiralj Vorkapic Svircic Filipovic GrcicZadovoljstvo je istaknula i Antonija Svirčić, marketing-menadžerica tvrtke Procter&Gamble: ‘Raduje nas činjenica da se toliko puno žena i djevojaka svaki put priključi našoj kampanji, a ovaj put i Panteneovom 14-dnevnom izazovu da ostvare puni potencijal ljepote svoje kose, vraćajući joj zdravlje i sjaj. Zahvaljujemo svima koji su se prijavili kao i svim članicama žirija koje su svojim sudjelovanjem ovu priču učinile još posebnijom.’

Kampanja ‘Jednostavno je biti posebna’ kojom P&G i dm već drugu godinu slave žensku ljepotu i jedinstvenost, dobiti će uskoro i svoj nastavak.

‘Pobjednici čestitamo, a drugim curama i vjernim kupcima poručujemo da je dm u suradnji s P&G-om već pripremio nova iznenađenja.’, dodala je Maja Bogdanović, menadžerica asortimana u dm-u.

WRITTEN BY
She Press

Leave the first comment