“CROmpiri” pobjednici ovogodišnje dodjele nagrade Effie

Ove godine i nije bilo puno zlata, no neke kampanje su ipak oduševile stručni žiri

By
She Press
Objavljeno 18.04.2015.

Hrvatski mentalitet uvjerljivi je pobjednik ovogodišnje dodjele nagrade Effie, održane na Danima komunikacija, središnjem nacionalnom festivalu oglašavanja.

Za nagradu za najučinkovitije oglasne kampanje ove je godine konkuriralo rekordnih 53 radova. Grand Prix i zlatnu nagradu osvojili su Franck, Imago reklamna agencija kao primarna agencija i medijska agencija Unex Media za kampanju “CROmpiri”. Zlatom su nagrađene i kampanje  “Došli smo ostaviti trag”, Zagrebačke pivovare, primarne agencije BBDO Zagreb i medijske agencije Universal McCann te kampanja “Tajna nestalih čarapa” tvrtke Saponia koja je nastala u suradnji s Imago reklamnom agencijom i agencijom 1i0.

Imago najuspješniji

Najuspješnija agencija ovogodišnjeg Effie natjecanja po osvojenim nagradama je Imago reklamna agencija s osvojenim Grand Prixom, dvije zlatne i jednom srebrnom nagradom, zatim slijede agencije BBDO Zagreb s jednim zlatom i srebrom, McCann Erickson s osvojenim srebrom i broncom te Bruketa&Žinić OM s dvije bronce, agencije OMD media i Brlog s jednom broncom.

Effie

O pobjednicima natjecanja Croatia Effie 2015 i najučinkovitijim marketinškim kampanjama odlučivao je stručni žiri sastavljen od najiskusnijih marketinških stručnjaka u Hrvatskoj – predstavnika oglašivača, kreativnih i medijskih agencija, medijskih kuća te agencija za istraživanje tržišta na čelu s Dariom Vrabecom iz Leda.

Svi nagrađeni radovi

Grand Prix Effie nagrada:
“CROmpiri” Franck, primarna agencija Imago reklamna agencija, medijska agencija Unex Media

Zlatne Effie nagrade:
“Došli smo ostaviti trag”, Zagrebačka pivovara, primarna agencija BBDO Zagreb, medijska agencija Universal McCann, agencija suradnik Degordian

“CROmpiri” Franck, primarna agencija Imago reklamna agencija, medijska agencija Unex Media
“Tajna nestalih čarapa”, Saponia, primarne agencije Imago reklamna agencija i  1i0

Srebrne Effie nagrade:

“Nadimci” Ožujsko pivo, Zagrebačka pivovara, primarna agencija BBDO Zagreb i medijska agencija Universal McCann

“Oslobodite svoju kreativnost” Franck Café Cappuccino, Franck, primarne agencije McCann Erickson i Fahrenheit, medijska agencija Unex Media, agencija suradnik 404

“Suglasni(k) za život”, Hrvatska udruga Transplant, primarna agencija Imago reklamna agencija, agencija suradnik DRAP

Brončane Effie nagrade:

“Vremenski trezor”, Zagrebačka banka, primarna agencija Bruketa&Žinić OM, medijska agencija MediaCom Central Europe Zagreb, agencija suradnik Degordian

“Srce vašeg jela”, Podravka, Bruketa&Žinić OM, medijska agencija Unex Media

“Polarni medo” bonbon, Hrvatski Telekom, primarna agencija McCann Erickson, medijska agencija DMS

“Izgubljena stranica”, Hrvatska gorska služba za spašavanje, primarna agencija Brlog

“Twingospođice” Renault Twingo, Renault Nissan Hrvatska, primarna agencija OMD Media, medijska agencija OMD, agencije suradnici Publicis MMS Marketinške komunikacije i Publicis

WRITTEN BY
She Press

Leave the first comment