Čipka ne izlazi iz mode

Uz višeslojnost, skulpturalnost, istraživanje volumena i općenito snažan svježi dizajn, čipka je pokazala svoje drugačije lice. To joj je donijelo vidno mjesto u modnoj sezoni.

By
admin
Objavljeno 16.12.2008.

Još tridesetih godina prošlog stoljeća ugledni je engleski psihoanalitičar John C. Flügel utvrdio kako su seksualnost i suptilna igra zavođenja u korijenu mode što možda daje odgovor na pitanje zašto odjeća naglašene senzualnosti ostaje neodoljivim izazovom velikih majstora mode.

Čipka je zasigurno najpoznatije oružje modnog zavođenja. U ovogodišnjoj jesensko-zimskoj sezoni, odjeća od čipke jako je zastupljena. Intrigantna crna boja definitivno ne gubi primat na modnoj ljestvici, iako naklonost stječu i neutralne nijanse pudera, potom smeđa, bakrena, plava i srebrna boja.

Istinska novost je u teksturi, umjesto prozračnosti i profinjenosti – težina, snaga i voluminoznost materijala.

Naglašavanje čiste ženstvenosti

Modno poigravanje naizgled nespojivim odjevnim predmetima, izraženo je u kontrastnim kombinacijama – elegantnim satenskim haljinama s čipkom i grubim vunenim ogrtačima od tvida.

Usprkos negiranju tradicionalne podjele na dnevnu i večernju odjeću, čipka je zadržala svoje elementarno svojstvo – naglašavanje čiste ženstvenosti.

Jedna od najutjecajnijih dizajnerica današnjice, Miuccia Prada, svojom najnovijoj kolekciji predstavila pravu "studiju" čipke. Starinsku tehnologiju izrade skupocjene švicarske čipke pretočila je u osuvremenjenu modnu formu.

Raskošnom teksturom i strogom slojevitošću odstupila je od karakteristične ležernosti i prividne nemarnosti modnog izraza svojstvenog ovoj kreatorici.

"Čipka je najvažniji materijal u životu žene, prati je od rođenja, vjenčanja i do njenog kraja. Ona je minimalizam, ali s pomakom" rekla je nakon predstavljanja svoje najnovije kolekcije.

WRITTEN BY
admin

Leave the first comment