Čarape na bezbroj načina

Jedan od najvećih trendova ove jeseni i zime su najlonke i čarapice koje možemo vidjeli na skoro svakoj djevojci u gradu, u svim bojama i sa svim uzorcima, najčešće kombinirane sa suknjicama i čizmama.

By
Anja Mihaljević
Objavljeno 07.12.2015.

Jedan od najvećih trendova ove jeseni i zime su najlonke i čarape koje možemo vidjeli na skoro svakoj djevojci u gradu, u svim bojama i sa svim uzorcima, najčešće kombinirane sa suknjicama i čizmama.

Kožne suknjice su neizostavni modni trend koji su mnoge djevojke objeručke prihvatile. Uz suknjice nose se i kožne čizmice do koljena ili iznad koljena, no ne smijemo ni zaboraviti na gležnjače koje ćete teško naći bez pete.

Uz ova dva trenda savršeno pristaju najlonke koje će istaknuti vaše noge, a k tome se možete poigrati i napraviti vrlo zabavne kombinacije.

woman-285655_1920

Osim najlonki boje kože ili crnih koje po sebi imaju raznolike uzorke kao cvijeće, točkice ili čak svjetlucave niti, nezaobilazan trend su i najlonke koje iznad koljena imaju uzorke raznih životinjica. Tako možete pronaći čarape s uzorkom mačkice iznad koljena i repa sa stražnje strane, panda, zec, medo, sova… Možete pronaći skoro svaku životinjicu koja vam padne na pamet.

Također, možete izabrati i crne najlonke sa znakovima Batmana ili bilo kakvim drugim znakovima/riječima, zvijezdama, oblacima i kišom, kockicama, prugama… Jednostavno, budite kreativne!

20151206_172706[1]

Osim običnih najlonki ove godine se nose i vunene štramplice. Kraj običnih u raznim bojama također možete pronaći isto s uzorcima raznih životinja iznad koljena.

Uz kožnu suknjicu, kožne čizme ili gležnjače, košulju i ovakve najlonke koje će osvježiti vašu kombinaciju zasigurno ćete zablistati gdje god se pojavite!

Anja Mihaljević

U ovom postu: čarape, uzorci, zima
WRITTEN BY
Anja Mihaljević
Tijekom školovanja na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu osnovala je Udrugu za promicanje inkluzija osoba s invaliditetom Mogu sve. Po završetku školovanja zapošljava se kao novinarska, a potom u marketingu. Danas je vlasnica marketinške agencije, ali i dalje piše kolumne te se bavi novinarstvom.