U svijetu u kojem sve više cijenimo autentičnost, estetiku i iskustvo, na hrvatskoj sceni pojavio se brend koji sve to spaja na najukusniji način – Adorable Boards & Bites. Iza ove posebne priče stoje Daniela i Dora Drčec, majka i kći koje su spojile ljubav prema estetici, druženju i hrani – i stvorile koncept cateringa koji na prvu očarava, a na drugu ostaje u pamćenju.
Ideja je proizašla iz vrlo jednostavne spoznaje – ovakvo nešto u Hrvatskoj još ne postoji. Nešto što je istovremeno vizualno impresivno i gastronomski zanimljivo. Kad je Daniela ideju podijelila s Dorom, njezinom kćeri s izraženim osjećajem za dizajn, prva skica nastala je gotovo istog trena – i Adorable Boards & Bites je krenuo!
Kako je nastala ideja za Adorable Boards & Bites i što vas je inspiriralo da se upustite u ovaj koncept cateringa?
Ideja je proizašla iz jednostavnog pitanja: “Zašto kod nas nema ovako nečeg?” U svijetu je vizualno dojmljiv i estetski posložen catering već neko vrijeme veliki trend, a kod nas nisam pronašla ništa slično – nešto što spaja lijepo, ukusno i osobno. Htjela sam stvoriti koncept koji će biti više od hrane – iskustvo. Kad sam ideju podijelila s Dorom, mojom kćeri, odmah je sve dobilo dublji smisao. Dora je nacrtala prve skice i zajedno smo krenule slagati viziju našeg (pod)brenda.
Po čemu se vaš catering razlikuje od klasičnih ponuda na hrvatskom tržištu?
Naš catering nije samo dostava hrane – to je pažljivo ispričana priča u obliku zalogaja. Svaka daska je personalizirana, usklađena s događajem, sezonom, pa čak i raspoloženjem. Ne radimo po špranci. Naš cilj nije samo nahraniti, nego oduševiti – vizualno, mirisom, okusom.
Kako izgleda proces stvaranja jedne “board” – od ideje do realizacije?
Krećemo od prigode – rođendan, djevojačka, vjenčanje , brunch za prijatelje, poslovni event ili projektna suradnja.. Razgovaramo s klijentom, osluškujemo želje, boje, teme. Nakon toga biramo sastojke, dodatke, natpise i sve ono što će stvoriti jednu usklađenu malu scenu na dasci. Svaka je drugačija, i svaka ima svoj mali svijet.
Koliko su vam važne estetika i vizualni dojam pri kreiranju svakog pladnja?
Estetika nam je jako važna – želimo da sve izgleda toliko primamljivo da je teško odlučiti hoćeš li fotkati ili odmah zagristi. Hrana treba privući i vizualno, jer prvi dojam često ostaje najjači. Daska treba biti mala gozba za sva osjetila.
Kako birate sastojke koje koristite – postoji li poseban fokus na domaće proizvode i artisan delicije?
Uvijek biramo s pažnjom. Volimo male proizvođače, one koji rade s ljubavlju, kao i mi. Imamo domaće pekmeze, aromatizirane soli, ljute umake, ušećerene bademe i arancine vlastitog Adorable brenda, koje rado predlažemo, uvrštavamo u ponudu ili kreiramo zalogaje u koje je neki od Adorable proizvoda inkorporiran. Volimo kad svaki sastojak ima svoju priču, a fokus je svakako na domaće.
Koliku ulogu u brendu igra vaša obiteljska povezanost i kako je raditi kao majka i kći?
To nam je najljepši dio svega. Ovo je naš projekt koji nas dodatno povezuje. Ja unosim iskustvo, Dora donosi estetiku i svježinu. Razumijemo se i bez puno riječi. Iza svake daske stoji naša zajednička energija, i to ljudi osjete. Suprug i sin također sudjeluju kod priprema, a posebice kod prijevoza i postavljanja bara na dogovornoj lokaciji.
Kako izgleda jedan tipičan događaj koji organizirate – od priprema do same prezentacije?
Pripreme počinju danima ranije. Planiramo, biramo, nabavljamo, pakiramo. Na dan eventa sve slažemo svježe, direktno na lokaciji. Postavljamo naš bar, dekoriramo, pazimo na svaki detalj. Volimo kad sve izgleda skladno, ali i živo, s karakterom. Ključno je sve želje, detalje i očekivanja uskaditi i iskomunicirati s naručiteljem, a onda se mi “bacamo” na posao 🙂
Koji su vam najdraži trenuci ili reakcije klijenata koje pamtite?
Kad čujemo: “Ovo je toliko lijepo da mi je žao dirati!” ili “Ovo nikad nisam vidjela u Hrvatskoj!” – znamo da smo pogodile. Iskrene emocije, osmjesi, riječi pohvale i podrške… to su trenuci koje pamtimo i koji nas motiviraju dalje.
Postoji li mogućnost personalizacije za klijente i koliko često je to traženo?
To je zapravo ono što nas najviše veseli. Ljudi vole personalizaciju – bilo da je riječ o natpisu, boji mašne ili posebnom dodatku. To daje toplinu i osjećaj da je sve napravljeno baš za njih. I jest.
Kako osmišljavate kombinacije okusa i tekstura na daskama – postoji li neka filozofija iza toga?
U harmoniji je sve. Volimo spojiti neočekivano – slatko s ljutim, hrskavo s kremastim. Svaki zalogaj mora imati balans, ali i malo iznenađenje. Ne volimo dosadu, volimo da nepce doživi malu avanturu.
Koji su najčešći sastojci na vašim daskama i imate li neke signature kombinacije koje posebno volite preporučiti?
Naši klasici su sirevi, suhomesnato, svježe i suho voće, selekcija kruhova ili/i krekera, pekmezi i umaci. Ali signature kombinacija – kozji sir s medom i ljutim umakom – to uvijek preporučimo. Ne očekuješ da će ići zajedno, a onda se zaljubiš u prvi zalogaj.
Koliko su važni sezonski sastojci u vašem meniju i mijenja li se ponuda s godišnjim dobima?
Jako su važni. Sezonsko znači svježe, a svježe znači ukusno. Ljeti koristimo više voća, svježih, laganijih okusa, a zimi idemo na toplije tonove, orašaste plodove, džemove. Prilagodba sezoni daje autentičnost.
Imate li u ponudi varijante prilagođene posebnim prehrambenim potrebama (npr. vegetarijanske, bezglutenske, veganske)?
Apsolutno. Slušamo potrebe klijenata. Imali smo vege, veganske, daske bez orašastih plodova… Sve je moguće prilagoditi, uz prethodnu napomenu što se želi , koja je struktura gostiju i sl.
Koji su domaći proizvodi koje najčešće koristite i kako birate svoje male proizvođače ili dobavljače?
Koristimo domaće pekmeze, začine, med, handmade krekere… Volimo kad proizvođač ima svoje ime, lice, priču. Biramo s ljubavlju i uvijek tražimo one koji rade srcem.
Na koji način hrana postaje “priča” kroz vaš koncept – kako prenosite emociju ili poruku kroz zalogaje?
Hrana je naša paleta, a daska naše platno. Svaki zalogaj je dio priče – o sezoni, o slavlju, o osobi kojoj je namijenjen. Volimo kad ljudi osjete da nije riječ samo o siru i krekeru, nego o pažnji, o osjećaju. Na kraju dana, to je ono što ostaje – dojam i uspomena.