Stiže nam Apple mlijeko?

Peddy Mergui predstavio luksuzne namirnice

By
Tatjana Horvatić
Objavljeno 06.05.2014.

Iako ćemo trebati pričekati još neko vrijeme da se na tržištu pojave jaja u Versace pakiranju, morate priznati da je ideja primamljiva.

Ideja je proizašla iz kreativne radionice izraelskog virtualnog umjetnika Peddy Merguia koji je u sklopu svoje izložbe Wheat is Wheat is Wheat u San Franciscu, točnije Muzeju umjetnosti i dizajna, predstavio luksuznu stranu namirnica.

maslac_bvlagiTako je svakodnevnim jestivim stvarima dao make over i učinio ih predmetom požude. Kava Cartier, Versace jaja, Chanel mlijeko za djecu i HSBC riža samo su neki modni divovi koji su pronašli svoje mjesto u Merguinovoj virtualnoj kuhinji.

pasta_ferrariOva izložba nije osmišljena samo radi umjetnosti. Koristeći humor, Megui je pokušao privući pažnju na težinu rada jednog dizajnera, koji za zadatak ima promoviranje jednog proizvoda, samo pomoću pakiranja, a da se ipak drži svojih uvjerenja i konvencionalnih granica. Jaja Versace brenda su i dalje samo jaja, i nikakvo brendiranje i pakiranje ih neće pretvoriti u luksuzni predmet.

salama_louis vuittonUnatoč tome što se radi o luksuznim brendovima, vjerujemo kako bi i ovi proizvodi pronašli svoje kupce.

Izložba je otvorena od 12.travnja do 15.lipnja.

WRITTEN BY
Tatjana Horvatić

Leave the first comment