U srcu obiteljskog poslovanja nalaze se strast, predanost i ljubav prema onome što radime – a točno to osjećate kada upoznate Ozanu Ivić-Boon i Danijelu Žutić, šogorice koje stoje iza malog, ali vrlo posebnog brenda Ispeci me. Njihov cilj je jednostavan, ali pun ljubavi: kreirati jednostavne, domaće smjese za kolače i kruh koje donose toplinu doma, bez nepotrebnih dodataka. Smjese koje se ne koriste samo za pripremu slastica, već često postaju i pažljivo odabrani pokloni za voljene osobe, prijatelje, kolege i poslovne partnere.
Kako je nastala ideja za Ispeci me i kada ste odlučile da to želite pretvoriti u obiteljski posao? Kako izgleda vaš tipičan dan – privatno i poslovno?
Ideja za Ispeci me (u Nizozemskoj poznat kao Bake me) nastala je iz potrebe – kako sebi, a onda i drugima, olakšati pripremu kolača bez kompromisa na okusu i kvaliteti. U Nizozemskoj je koncept naišao na odličan odaziv, pa smo odlučile pokušati i u Hrvatskoj.
Naš tipičan dan uključuje sve – od testiranja novih recepata, pakiranja narudžbi i komunikacije s kupcima, do obiteljskih obaveza, kuhanja i logistike.
Posao se odvija u hodu – između kuhinje, mobitela i slanja paketa.
Što je posebnost vaših smjesa za kolače i kruh u usporedbi s onima koje se nalaze na policama trgovina?
Naš cilj je spojiti domaće i jednostavno – smjese koje se brzo pripremaju, ali imaju okus i teksturu kao da ste sve radili ručno, od nule. Kod nas nema aditiva, nema E brojeva. Samo kvalitetni sastojci koje biste i sami koristili kod kuće. A recepti – prilagođeni da uspiju svakome, i bez vaganja i stresa oko pečenja. Ideja naših proizvoda je da si vrlo lako pripremite ukusan kolač ili kruh kod kuće.
Kako birate recepte koje ćete pretvoriti u Ispeci me mixeve? Ima li neki obiteljski favorit među njima?
Radimo samo ono što i same volimo jesti. Ako nam kolač nije “wow”, nema ga u ponudi. Ozanin favorit je definitivno carrot cake – sočan, začinjen i uvijek tražen. Danijela je više slani tip, ima svoje favorite koje ćemo uskoro ubaciti u asortiman – i uvijek testira nešto novo.
Vaši proizvodi često završe kao pokloni – jeste li to planirale ili je spontano došlo iz reakcija kupaca?
To je bio dio početne ideje – smjese koje mogu biti i originalan, praktičan poklon. Smatramo kako je tržište zasićeno klasičnim i “dosadnim” poklonima te smo htjele nešto drugačije ponuditi. Imamo i opciju personaliziranih poklon kartica ovisno o prigodi. Kupci su baš oduševljeni idejom.

No, dosta kupaca ih uzima i za sebe, za svaki dan. Zato smo dodali opciju kupnje samo mixeva – bez ukrasnog pakiranja i dodataka – za one koji žele jednostavno ispeći nešto dobro bez puno razmišljanja.
Koji su vam bili najveći izazovi otkako ste pokrenule brend?
Najveći izazov je što se radi o nepoznatom konceptu – nije klasičan kolač, nije recept, a nije ni gotov proizvod. Zato često moramo dodatno objasniti što nudimo i kako to funkcionira.
Drugi izazov je što smo isključivo online – bez fizičke trgovine, teško je prenijeti miris, teksturu i ideju preko ekrana. U planu su nam velike stvari, samo se nadamo da nas hrvatska birokracija neće spriječiti u realizaciji. Uskoro se nadamo objaviti naše ideje.
Reakcije kupaca su odlične i to nam je najbolja potvrda da idemo u dobrom smjeru.